Da li verujete u horoskop ?
Da, u potpunosti
Redovno čitam i uglavnom se vodim savetima
Ne ali mislim da ipak tu ima nečega
Nipošto, to nema nikakve naučne dokaze
rezultati
PRATITE NAS

 

      

Da li je isplativo otvaranje decije igraonice

Poslednjih godina svedoci smo ekspanzije otvaranja decijih igraonica. Cini se da ova poslovna ideja donosi dobru zaradu, te se mnogi iz tog razloga odlucuju bas za ovu vrstu biznisa. Medjutim, mnogi vlasnici se ne bi slozili sa tom konstatacijom.
Kolika ce isplativost ovog posla biti zavisi od niza faktora. Ono sto je vrlo bitno, mozda i najbitnije, je lokacija decije igraonice.

 

Ukoliko u vasem mestu ili kraju grada gde otvarate nema drugih igraonica, onda je to pun pogodak i dobar preduslov za razvijanje uspesnog posla. Ali i pored toga potrebno je stalno ulaganje. Nekada su igraonice podrazumevale prostor predvidjen za igru i zabavu dece, kao i za proslavu decijih rodjendana, sa nekoliko sprava za igranje, ljuljaskama, trambolinama, kavez sa toboganima i lopticama, ali kako sve to malisanima brzo dosadi, potrebno je stalno investiranje. Na cesta ulaganja i promene utice i sve veca konkurencija, te se neretko desava da mnogi i odustanu od ovog posla. Samo oni koji su spremni na neprekidnu borbu i ceste promene imaju sansu da napreduju.

 

Pogledajte sve dečije igraonice u Beogradu.

 

Dovitljivost je vrlo bitna, jer treba znati koji bi to sadrzaji popravili kvalitet rada i tako zadrzali postojece klijente i privukli nove. Kako se razvija tehnika, tako se sve cesce u igraonicama mogu naci i najnovija tehnoloska dostignuca. Karaoke, stoni fudbal, disko, razni animatori, madjionicari, klovnovi su vec u standardnom programu. Novi rekviziti, promena boje enterijera, sve to doprinosi promeni ambijenta.

decije igraonice

Vecina vlasnika se slaze da je prihod od rodjendanskih proslava najveca zarada u njihovom poslu. U tom domenu oni, osim iznjmljivanja prostora nude i mnoge druge usluge. Vrlo cesto saradjuju sa restoranima i ketering agencijama, kao i sa radionicama za izradu rodjendanskih torti. U aranzmanima sa njima ostvaruju procenat zarade, a klijent dobija kompletnu uslugu. Takodje, nude i pice i sve druge pratece potrebstine, kao sto su case, tacne, viljuske, koje su neophodne za rodjendansku proslavu. Dobra ugostiteljska ponuda uz izdavanje prostora je garant dobre zarade.

 

Igraonice, osim za proslave rodjendana, mesta su gde roditelji dovode decu na igranje, a oni koriste priliku da se odmore i opuste uz kafu i pice. Neki objekti osim pica i kafe, nude i poslasticarske proizvode.

 

Predstaviti se na pravi način

 

Ponudu sadrzaja treba i predstaviti na prvi nacin. Ulaganje u marketing je vrlo bitan segment. Vecina igraonica ima prezentaciju na internetu, reklamira se u novinama, tv i radio stanicama, na bilbordima, ali je generalno internet marketing za njih veoma efikasan. Dobro napravljna reklama je potrebna da bi potencijalni klijenti bili upoznati sa uslugama koje im dati objekat nudi. Ipak, najbolja reklama je preporuka zadovoljnih korisnika.

 

Da je rad igraonice vrlo ozbiljan posao dokazuju ceste posete raznih inspekcija koje kontrolisu njihovo poslovanje. Kad se uzme u obzir da su glvavni klijenti deca ne cudi sto su kontrole ceste i rigorozne. Najvaznije je da je higijena na visokom nivou kao i da je oprema bezbedna i sigurna, kako ne bi doslo do povredjivanja dece.

 

Uzevsi sve cinjenice u obzir moze se zakljuciti da ko zeli da se bavi ovim poslom trebalo bi da bude spreman na stalna ulaganja, usavrsavanja i promene kako bi opstao i napredovao u poslu. Samo upornost, stalno pracenje potreba i zelja klijenata i inovacije, su garant uspeha.